Mail från förr


Hej älskling. Tere kallis
Hej hjärtat är allt bra med dig? Jag saknar dig jättemucket :(. Jag vill se dig och höra din röst, jag vet inte hur länge till jag kan klara mig utan att höra dig säga att du älskar mig. Jag önskar att du kunde ringa mig någon dag bara en snabbis så jag ska kunna få höra din fina röst. Annars, så du vet är allt bra med mig. Jag är frisk och hel :D och jag längtar hemma till dig, vet inte vad jag ska skriva mer skulle bara vilja prata med dig snabbt men i alla fall önskar jag att du ska må bra och att du har kul där utan mig tyvärr :( men aa jag älskar dig v hela mitt hjärta och du är mitt allt de ska du ha jävligt klart för dig :D :P Ma armastan sidn kallike. Skriv till mig snart :D


Jag rensade min mail och hittade det här. Jävla skit.
Varje gång jag börjar glömma dej och tänker på annat, kommer du tillbaka igen.

När du sa att du inte tänker låta mej kommer över dej, visste du vad du snackade om.


Kärlek är ändå bara jävla skit. Det är jättefint i börja och jätteromantiskt och gulligt bla bla bla. Jävla prassel bara. Men om man jämför det med smärtan i slutet är det fan inte värt.

No more love, this girl just wanna have some fun.
Det där låter bra i mina öron

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Tindra

Gumman det kommer bli bättre, men det blir värre innan det blir bättre.

Jag lovar att det blir bra!<3

2010-02-03 @ 19:35:37

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0