Låt kondomen klämma skiten ur din kuk. HELL YEAH

Haha fan vad jag garvade åt mej själv när jag skrev om kondomen i inlägget under.

När jag skrev att det ibland gör ont för killar, det var då jag sprack. Haha vem fan bryr sej?!?! Haha
Nej men seriöst,
dom kräver att tjejer ska raka benen, fittan och under armarna. I en av 10 gånger skär man sej.
Dom kräver att vi ska vara smala. Många gånger kan man inte sova för att man är så hungrig.
Dom kräver att man ska se ut på ett visst sätt och vara på ett visst sätt, vissta tar livet av sej på grund av det.
Dom kräver att man ska hålla i hop benen på tunnelbanan, man ska inte rapa och inte prutta man får alltså inte leva bekvämt, resultatet av det heter sjukdomar resten av livet.

GRABBAR HOPPAS ATT NÄSTA KONDOM KLÄMMER LITE EXTRA!



OUUF.. fan vad brutal jag är..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: hair loss guide

Hey there! This is my first visit to your blog! We are a group
of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
Your blog provided us useful information to work on.
You have done a extraordinary job!

2012-11-13 @ 18:44:55
URL: http://www.hairlossproblemcure.com/
Postat av: Bücher

I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's
a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
me to come here and visit more often. Did you hire out a
designer to create your theme? Exceptional work!

Postat av: Boris

Your style is really unique in comparison to other folks I have read stuff
from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

2012-12-08 @ 21:30:59
URL: http://sportwatchesmen.com
Postat av: bodybuilding videos

Excellent, what a web site it is! This website presents helpful facts to
us, keep it up.

2012-12-10 @ 10:04:55
URL: http://www.bodybuilding4.com
Postat av: michael kors chain tote

It's really a great and useful piece of info. I am satisfied that you shared this helpful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0