Kissie goes Stuumpan



Härligt, nu kan mitt älskade ex blanda ihop mej med Kissie på riktigt. Det gjorde han ju så duktigt för några månader sen. Nu kan det till och med bli såpass verkligt att folk tror att han på riktigt blandar ihop oss, eftersom hon har köpt en likadan bh som mej och nästan har lika stora bröst som mej. Den lilla skillnaden på oss är väl att jag har en normal näsa, äkta bröst, äkta hår, äkta läppar, en tatuering i svanken, mindre fötter och piercingar här och var och dessutom är jag blond medan hon numera är brunett.. men det är väl lätt att blanda ihop oss ändå.

Nej fan vad elak jag var nu. Usch jag blir en riktigt bad person när jag dricker . Fy på mej

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: yeaaHHHHHHAAHAHA

kissie är snygg jämfört med dig..

2010-02-23 @ 10:48:43

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0