Helgalen kväll på alla sätt

Hej

Det är lördag och jag är verkligen helt slut. 3 timmar har jag lyckats sova sammanlagt.

Herregud jag hade en helt galen kväll igår, jag blir helt enkelt tvungen att berätta allt. Jävla skit att jag glömde kameran hemma, lite bilder hade varit jävligt kul att se nu.

 

Min fredag skulle egentligen varit rätt lung, jag skulle gått på bio eller något med Filip. Det var i och för sej inte bestämt. Runt 5 tiden på eftermiddagen hörde Emilia av sej och frågade om jag orkade komma till Södertälje och chillkröka lite. Aa fan jag hade ju ändå inga planer så jag gjorde mej i ordning och åkte dit.

Vi var bara 4 stycken sammanlagt men jag tycker ändå att vi hade kul. Det är kvalitét som räknas inte kvantitet  Jag fick i mej en drink och några flaskor smirnoff ice, sen skulle vi på krogen. Jesper (Emilias snubbe) ringde dit taxi och sen åkte vi till någon jävla korg. Jag brydde mej inte så mycket. Det roligaste kom när vi skulle in då vakterna reagerade på att mitt leg hade gått ut. Två av vakterna började snacka på något annat språk med varandra och det blev ett jävla jiddrande. Hur som helst kom vi in och jag och Emilia hann knappt komma ner innan Jeppe hade beställt ett helrör. Social som jag är hade jag efter kanske en halvtimme redan snackat med 6 brudar på olika ställen och fått det bekräftat för mej att jag har rätt snygg röv.. idag känner jag att jag kanske drack lite för mycket  När Jesper beställde champagne fick det bli ett glas sen drack jag läsk ett tag. Det kändes helt ärligt som ett bra val, med tanke på vad som hände senare.

Kvällen var rätt lugn till en början. Det var fortfarande vi 4, vi satt där vi satt och sen började det komma folk. Flera gånger under kvällen snackade både jag och Emilia med en av tjejerna som jag hade börjat snacka med rätt tidigt, Josefin hette hon tydligen.

Plötsligt började någon kille dra i mej på dansgolvet. Han undrade om jag kände igen honom. Nej, borde jag det? Kanske var det killen från efterfesten för några veckor sen, hoppas fan inte det!
Jepser drog i alla fall iväg mej från honom och sen fortsatte vi dansa, jag tror det var det vi gjorde då.

Allt började egentligen i rökrummet. Skiten satte igång och det var då kvällen började spåra. Emilia var as förbannad, jag förstår henne.
Vi stod inne i rökrummet och jag försökte prata med henne, och så kommer den där jävla Josefin och vill tigga cigg. Emilia avvisar irriterat, och Josefin blir arg. Då kommer hennes kompis med en cigg och då vill Josefin ha tändare. Emilia, som har tändaren i bh:n, säger att hon inte har någon. Josefin ville då tända sin cigg på Emilias cigg, som då har rökt klart och kaxigt släcker den.
Det syntes på hela Emilia att hon inte var på humör för någon krävande brud. Jag förstår henne för det också. Tyvärr syntes det också på Josefin att hon var lite för kaxig för att ta sån stil, och Emilia var verkligen inte på humör för att vara liten och snäll.

(Men helt ärligt måste jag säga att jag as diggade Emilias stil när hon fimpade ciggen rakt framför Josefins ögon och man hörde Josefin skrika att vi varken hade tändare eller cigg och det var hon skitsur för bla bla bla och strax efter det smällde det ordentligt)

Josefin slår till Emilia på axeln och det leder självklart till att Emilia kaxar upp sej och ska slå tillbaka. Till en början kände jag mej duktig som gick emellan, jag försökte få kontakt med Josefin men det enda hon såg var Emilia och dom började skrika båda två. För mej blev allt svart när Josefins kompis kom och skulle hoppa på Emilia. Jag försökte få kontakt med henne istället, totalt hopplöst.
Jag suckade och sen tog jag tag i henne och puttade henne en meter bakåt och tryckte upp henne mot väggen.  2 sekunder sen hade jag hennes hand runt halsen.
I den stunden var jag glad att jag visste hur man skulle ta sej ur sånna där situationer. När jag hamnat i överläge lugnade jag ner henne och försökte snacka med henne igen.

Det värsta var att en kille gick emellan oss och jag blev så jävla irriterad på att både han och hon vägrade lyssna på vad fan jag sa. Jag hade gjort ett flertal försök att få kontakt med idioten, om hon inte hade varit så jävla trång hade hon fattat.
Jag lyckades reda upp allt tillfälligt och drog bort Emilia tillbaka till vårt bord. Men jag fattade att det där verkligen inte var slutet.
Efter att ha suttit ett tag gick jag tillbaka mor rökrummet för att göra ett försök att snacka med dom, så att dom inte skulle hoppa på Emilia igen.
Jag möttes då av Josefins svarta ögon. Hon tittade hatiskt på mej och tryckte upp mej mot en vägg. Helt ärligt minns jag inte riktigt hur jag tog mej ur det. Jag vill nog inte minnas det, men jag kan inte hitta några blåmärken idag i alla fall.

När jag gick tillbaka till Emilia minns jag att en mening fanns i mitt huvud: - Jag tar henne när vi kommer ut.
Josefins ord. Jag satte mej och det dröjde inte länge förrän Josefin satte sej bredvid vår 4:e person i soffan. Hon satt där bara för att irritera. Dum som jag var hade jag sagt till Emilia att Josefin hade sagt att hon skulle plocka henne på vägen ut. Jag medger att det inte var så smart för det startade ju ett nytt jävla bråk. Som tur var var Josefins kompis åtminstone lite ovanför ytan och hon såg till att få bort Josefin därifrån. Tyvärr hann Emilia kaxa upp sej mot henne innan hon hann ta bort Josefin så jag kände för 2 sekunder att det kunde smälla igen, men som tur var gjorde det inte det.

Ett tag senare drog vi därifrån, det berodde till 99% på allt som hände innan bråket med Josefin. Vi gick och käkade kebab och jag minns att det var en as skum snubbe som fågade om jag hade kille och när jag sa nej svarade han: Tack gudskelov.
Jag fattade aldrig vad han menade med det.
Jag frågade om jag hade tolkat det rätt om jag tolkar det som att det hade varit synd om min kille om jag hade haft någon och då svarade hans kompis att det var tvärt om. Jag fattade aldrig det heller, men Jesper blev sur då så det kom inte längre än så.

Efter att vi hade käkat tog vi en taxi hem till mej för att bada jacuzzi. På vägen kom vi på att vi skulle vända tillbaka snabbt och hämta några sista flarror och lite extra sprit hemme hos Emilia och Jesper. 1300 spänn senare var vi hemma hos mej. Då var klockan ungefär 3.
Klockan 5 kom en taxi och häntade Jesper, Emilia och våran 4:e person och så åkte dom hem.

Jag var helt slut.
2,5 timmar senare ringde mitt alarm på mobilen, dags att jobba.

Jag sminkade mej till och med för att se lite fräschare ut, det brukar jag aldrig orka göra på lördagar när jag har partat på fredagen, även om jag jobbar. Men idag anstängde jag mej faktiskt och sminkade mej, somnade på bussen, somnade på tåget, vinglade till jobbet och som pricken över i:et fick jag veta att jag inte skulle jobba idag.

Perfekt start på lördagen. Jag hatar när jag gör sådär!

Önskar att jag kunde haft några bilder på allt, men tyvärr blev det bara en enda långt tråkig text


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0