Att vägra suga och att vägra analt

När jag satt på bussen hem satt jag som vanligt och lyssnade på folks samtal.. eller aa det brukar jag ju inte göra. Folk brukar lyssna på mina samtal 

Hur som helst råkade jag just idag höra två tjejer, kanske något år yngre än mej, snacka om helt ointressanta saker. Plötsligt börjar den ena snacka om sex, jag tror det var då jag började lyssna. Hallå?! Klart man gör.

FÖrst pratar dom om analsex, det säger den ena tjejen att hon alltid kommer vägra. Jag log lite för mej själv när hon sa det. Aa, jag kan förstå dej tänkte jag.
Sen gick dom över på oralsex, då började det blir riktigt intressant.
- Ja men asså munnen är ju privat, jag tänker aldrig suga av någon.
Inte ville hon suga, hon ville inte bli slickad och inte tänkte hon ta minsta lilla grej i röven.
Tråkig tjej, tänkte jag.

Vad ska man ha henne till?  
Nej men jag kan bara tänka mej in i situationen om jag var kille och försökte fälla henne och jag lyckas. Så drar man in henne i sovrummet och ska precis börja klä av henne och så börjar hon totalvägra allting utom missionären.
Jag hade slaknat på 5 minuter, utan tvekan .. aa om jag var kille, nu har jag ju inte det problemet som tur är

Vägrar man både oralt och analt lär man få det tufft i livet.. åtminstone om man vägrar oralt. Stackars sate som har en privat mun.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0