You got me

Fan vad söta ni är hörrni! Jag borde kanske skriva "hatinlägg" till er oftare 
Skämt givetvis.
Men nu blir jag ju nästan tvungen att peppra lite inlägg bara för det. 
Gillar hur ni fullständigt körde över stackars Patrik också. Var inte så hårda mot honom, han kanske har dålig självkänsla. Och en kille kommer aldrig någonsin att kunna förändra det jag tänker göra eller vill göra. Killar är, sorry guys, men tyvärr en av sakerna jag värdesätter minst just nu. Hemskt ledsen, jag önskar att det inte var så. Men fram tills en kille kan bevisa för mej att det finns någon ärlighet, något förtroende, någon stil, någon attraktion, någon hjärna och något gott i dom kommer det tyvärr att förbli så. 
Vissa av er fungerar som vänner, men det är knappt. Jävligt synd för en gång i tiden var killar det bästa som fanns.. nu vette fan.
Så tro inte att den där jävla Patrik har förändrat mej på något sätt. Han var bara ytterligare ett bevis på hur många brända killar det finns i den här världen.
Den långa kommentaren var nog en av dom finaste kommentarerna jag någonsin fått! 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0