Varför ser ollon ut som typ.. hjärtan?

Jag har funderat lite på en sak... Varför ser ollon ut som typ.. hjärtan?

Hjärtan kopplar jag ihop med kärlek. Jag tycker inte att ollon passar in sådär jättebra där.

Visst, chorizon har väl sina fördelar men oftast är det ju precis raka motsatsen till kärlek.

Antingen gör det ont, eller så känns det inte alls, eller så sårar den skiten ur en på 100 andra sätt. Om inte annat så leker man med den med 0 känslor över huvud taget. Kärlek huh?
Dessutom är det en ständig jävla plåga att veta om att skiten finns för av någon anledning växer något sjukt jävla begär då, vilket är riktigt jobbigt och irriterande. Så nej! Jag gillar inte ollon, och inte chorizon heller.
Inte nu längre!

Så.. varför ser ollon ut som typ hjärtan egentligen?





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sexuella tankar

GODJUL



här får du en julklapp av mig som handlar om julen :D

http://sexuellatankar.blogspot.com/2010/12/sexnovell-en-julsaga.html



Nog snarare så att man gett hjärtat form av ett ollon och möjligtvis också rumpan på en tjej som svankar riktigt mycket och ses rakt uppifrån

2010-12-24 @ 12:43:32
URL: http://sexuellatankar.blogspot.com
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

NU!

Är dagens blogg vinnare uppe, var det kanske du som vann?! Kika in och se!:)

Om inte, det är bara att gå på't igen!



Och en sak till som jag bara ville påpeka...

MELLANDAGSREA !!! :D:D:D:D



hha ja ;D

2010-12-27 @ 08:07:28
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Saru

Kanske bra att sluta ligga med kukhuvuden då?

2012-05-02 @ 13:26:28
URL: http://sarukauri.wordpress.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0