Juldagen på Lobby

Igår var jag ute och firade juldagen, på Lobby givetvis .

Det blev en jävligt lyckad kväll  Jag var i och för sej totalt borta större delen av kvällen. Jag vet att ja.
 shotade och drack x antal cider och att jag hade jävligt kul. Resten vill jag nog inte riktigt tänka på

Det var i alla fall som vanligt jag och Marre som var i farten. Först drack vi en flarra vin hemma hos mej, jag drack baileys också.
Sen drog vi ut och drack en jävla mängd alkohol. så ska det ju vara på julen, sägs det .















Skitkul kväll... lite väl mycket alkohol kanske. Men men kul var det  
Det var mindre kul att stå naken i Jakan klockan 7 på morgonen och inte komma hem, men det är en annan historia

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: a

DEN historien vill vi höra ! :)

2010-12-27 @ 10:48:07

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0