Onsdag

Hej 
Det blir några få inlägg nu mitt i natten. Jag är riktigt pömsig men allt för er.
Om ni har checkad dom senaste inläggen har ni nog sett att jag har haft fullt upp hela dagen. Inte konstigt att jag är trött.
Här är dagen i korthet:
Jag gick upp vid 10 och slängde i mej lite frulle. Sen vandrade jag hem till pappa för att hämta en bikini. Efter det åkte jag mot stan för att kolla runt efter lite julklappar till mej själv, yes jag tyckte absolut att jag förtjänade det 
Jag hittade faktiskt lite  . Det kommer i nästa inlägg.
Efter det åkte jag och simmade som planerat, sen käkade jag och sen jobbade jag några timmar. 
När jag kom hem råkade jag fastna framför tv:n, det händer inte ofta. Det var Sagan om det två tornen på tv så jag kollade på den. 
Nu stter jag här, om några timmar ska jag upp och jobba igen. Jag måste försöka sova lite. 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0