That's why I'm going solo

Tack som fan!
Fan vad deppig jag blev nu.

Jag blev preis påmind om varför jag inte har kille.

Han kommer aldrig älska mej ändå.

Man blir aldrig tillräckligt bra för killar.

Antingen är man för tjock, smikar sje på fel sätt, har fel kläder, har fel hårfärg, har fel storlek på brösten, har för tjocka låt, har för smala lår, har för lång hals, har ögon som sitter för tätt ihop, har för stora öron, har fula ögonbryn, hag ögon som sitter för långt ifrån varandra, har för sotra fötter, har för torra händer, har dubbelhaka, har äcklig röst, tränar för sällan, har fel leende, har fula tänder, har gula tänder, snea tänder, garvar fult, har fel storlek på läpparna, har fel näsa, har för mycket fett på ryggen, har gäddhäng, har finnar, har hängiga bröst, har olika storlekar på brösten, har för liten rumpa, har för bred rumpa, har för mycket fräknar, har fel ögonfärg, har för dallrig rumpa, har för fast rumpa... eller så är man bara för tråkig.

Ingen är bra, ingen är snygg.. utom den som är retucherad.

By the way. Jag kan inte ens minnas när jag såg en perfekt kille senast!
Jusste! Höll på att glömma, dom finns ju inte heller

Det är den primära anledningen till att jag inte har kille.

Jag ska lära er ett bra uttryck:
Klanka bara ner på andra och snacka bara skit om andra om du är helt säker på att du gör det själv mer än dubbelt så bra eller verklien har det den, enligt dej, inte har.

Skulle alla tänka så, skulle världen vara en bättre plats


               


                                          Going solo, is the right way to go


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0