Stuumpans lunch

Efter simningen var jag självklart jättehungrig! Jag hade shoppat, solat solarium, farit runt och dessutom simmat.
Vad är bättre än en saftig sallad då? 
Man kan göra sina egna sallarder på bland annat Wayne's. Ett tips bara. Jag hade svårt att hitta bra salladsbarer förut så jag tipsar er nu. 
Jag gick till Wayne's idag, jag gillar Sandy's i Kista mest men det här funkade också. På Drottninggatan finns ett bra ställe som sitter ihop med Wayne's, dit kan man också gå och göra sina egna saller.. Tror förresten att det är Wayne's, nu när jag tänker efter. 
Min sallad innehåller i alla fall:
- Pasta
- Grönasallad
- Gurka
- Majs
- Kyckling
- Rödlök
- Keso
- Krutonger
- Citron
- Rhode island-sås
Mums! 
Rätt nyttigt i alla fall. Inte för att det spelade någon roll. Efter lunchen jobbade jag i 4,5 timmar så jag jobbade nog bort dom kallorierna som fanns tror jag

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0