Stuumpan svarar: Hetero, bi, leb?



hej. jag hittade dig först på youtube och sen din blogg och läser den rätt ofta och så nu läste jag saker om dig själv och så. Så nu ska jag fråga dig en fråga. är du bi? ha det bra!

Jag log när jag läste den här frågan. Det är inte första gången jag får den och fortfarande fattar jag inte riktigt varför. Ger jag ut "leb-signaler" på något sätt?
Jag har absolut inget emot olika sexuella läggningar. Folk får gärna gilla vilka dom vill, men mitt hjärta kommer nog aldrig klappa för något annat än killar.
Det skulle vara om jag kom på om några år att jag dras till tjejer. Men som det ser ut nu är det killar som gäller för min del.
Vilket kan tyckas konstigt, med tanke på vilka kräk dom flesta man träffar är. Men that's the way it is. Jag har hittat min väg ändå.. men det behöver vi inte gå in på.

Jag är inget annat än hetero, hoppas du  och alla ni andra som har funderat har fått ert svar nu.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0