Stuumpan svarar: Fimpa tandblekning!



                               bleker du tänderna? de är jättevita:)

Tack först och främst  

Men jag måste som alltid vara ärlig. Jag vet att dom är det och det har dom alltid varit.

Och nej jag bleker inte, DET ÄR DET DUMMASTE MAN KAN GÖRA!! Fattar ni inte att ALLA sånna grejer som gör en snyggare för stunden , har vidriga konsekvenser?
Jag kollade upp det där med tandblekning en gång, jag trodde inte på skiten, och mitt sunda försnuft har återige nsegrat!
Först är tänderna vita, men ju mer man håller på desto värre blir det. Efter några år är tänderna gul/brun- randiga. Inte snuyggt!

Jag ska ge er ett bättre tips!

Ta hand om tänderna!
Rök inte, snusa inte, drick inte kaffe, drick inte massa läsk, borsta minst två gånger om dagen, komplettera med flour!
Då får ni mina tänder, inget snack om saken.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0