Stuumpan har tappat glöden

Hej

Jag måste vara ärlig.. Jag har nog börjat tappa greppet lite om bloggen nu. Jag är trött på att börja varje bloggomgång med att säga - Sorry för den dåliga uppdateringen.

Jag vet inte längre vad jag ska skriva. Och jag vägrar göra som alla andra, och pressa fram inlägg bara för att komma med på mest aktiva- listor. Sorry people, men ni kommer nog aldrig bli kända ändå. Det är inte mödan värt.
Innan vi alla ens hinner kämpa färdigt för att komma någonstans, har bloggvärlden dött.

Jag skriver när jag känner att jag har något jag måste skriva, utöver det försöker jag fylla ut bloggen med allt möjligt kul. Men fan... det känns inte kul att blogga längre.

Stuumpan dör ... det är bara en fråga om tid nu.




Problemet är att jag känner att jag har ett ansvar. Ni är flera som tar ett stort steg och kontaktar mej via mail, msn eller här i bloggen, vissa pratar till och med med mej i verkligheten - om saker ni inte skulle berätta för många andra.
Jag befinner mej i en förjävligt situation då jag känner att jag sviker er om jag lägger ner. Jag sviker ett förtroende och det är en ära att vara den personen ni har förtroende för.

Jag ska försöka överleva denna svåra tid- för er skull

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0