Softar hemma, underbara måndag

Nu har jag bestämt mej för att strunta i allt jag hade planerat och bara stanna hemma. Jag har ingen som helst lust att gå ut, jag är trött, fortfarande grymt förkyld och har konstigt nog ingen lust att spendera massa pengar. Det händer inte ofta men det finns en anledning. Jag sparar pengar både till bil och till Kos i sommar (om jag kommer iväg). Ju mindre jag shoppar desto mer pengar blir det över det.

Så ligger det till.

Jag har i alla fall sovit fram tills nu egentligen. Jag är fortfarande as trött men börjar väl piggna till. Klockan är nu 13.45 och jag tänkte väl göra ett tappert försök att fixa lite frukost/lunch.. sen blir det nog att kolla på film... självklart. Efter det ska jag göra mitt bästa för att få lite plugg gjort.

Anchors, shopping och solarium får nog vänta till imorgon.. minst.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0