Shoppar!


- REA
- SALE
- REBAJAS
- SALG


Oavsett vilket språk det är på har det bara en och samma betydelse! Allt man vill ha, men egentligen inte behöver på 30%, 50% och 70%  

FUCKING AWESOME!!


Om jag hade varit kille och spanat in en brud jag är jävligt intresserad av hade jag försök hooka upp direkt efter rean - det är då tjejer är som gladast  om man inte har mensvärk eller PMS , vill säga. Haha


Idag är jag och Marre ute och springer runt bland alla röda lappar, det känns så jävla bra att slänga pengar på saker jag egentligen inte behöver men ändå måste ha!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad ska du göra nu på mellandagarna fram till nyår? =)

2010-12-27 @ 23:15:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: lindshe- svart bälte i shopping!-

NU!

Är dagens blogg vinnare uppe, var det kanske du som vann?! Kika in och se!:)

Om inte, det är bara att gå på't igen!



Och en sak till som jag bara ville påpeka...

Glöm inte MELLANDAGSREAN !!! :D:D:D:D

2010-12-28 @ 07:57:06
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Har du haft en bra julhelg då? :) (Och förlåt för sent svar)

2010-12-28 @ 10:36:35
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Becca

Hittade du något på rean?



sv: Jag tycker dem är bra. Först får man scrubba kroppen och sen får man ta på sig scrubbväntar och köra med dem efteråt för bästa resultat!

2010-12-28 @ 11:17:17
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0