Min nyårsklänning har kommit :)



♣ Klänning- Nelly - 399 kronor




Den är snygg, men den är ju inte speciellt lik originalet . Det var faktiskt en besvikelse. Jag ska prova den några gånger, tänka efter och sen får jag se om jag behåller den eller satsar på en annan. Som vanlig, när man har letat som ett svin och tillslut äntligen hittat det man vill ha, dyker det upp 1000 andra alternativ.

Jag har gjort ett collage med snygga klänningar by the way. Det kommer upp på bloggen på måndag.

Sen ska ni få bilder på hur klänningen ser ut på också.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0