Last Saturday

Jag är jävligt sen men bättre sent än aldrig.

Nu ska jag berätta om förra veckans utgång!

Jag och Marre hade planerar väl den här gången.. ändå blev det inte riktigt som planerat, det var kanske inte helt oförutsägbart .

Lördagen började i alla fall med att jag först åkte och gymmade och sen åkte jag till Alvik och plockade upp Marre från jobbet.
Sen åkte vi hem till mej för att chilla ett tag, glo på film och käka.
Det blev Mulan och hemmagjord kebabtallrik, riktigt gott  



Det ska definitivt göras om!

Sen insåg vi att vi började få bråttom. Egentligen skulle vi åka till Vällingby och säga hej då till en som har sagt upp sej men jag började inse att vi inte skulle hinna. Jag vet inte vad vi gör men vad det än är så tar det jävligt mycket tid

Sen började vi i alla fallt göra oss i ordning till slut.





Vi är alltid snygga när vi går ut, och den här kvällen var verkligen inget undantag. Jag ser att dust it gör mitt hår megablont också, like it!

Sen bar det av mot Söder... finally.



Ni ser tiden i bakgrunden. Vi är inte prcis jättetidiga. Det var planerat att vi skulle vara på Söder 21.30. 22.06 har vi precis gått på pendeln. Välplanerat, som sagt.

Tillslut kom vi i alla fall till Söder. Där tog det ytterligare ett tag. Vi skulle hitta en gränd där vi kunde kissa (check), vi skulle mitt i allt spela in en videoblogg, som vi verkligen inte hade tid med (check) och sen hitta placet(mindre check). Det tog ett tag, men tillslut så.

Men då kom jag inte in. Jag tror vakten var tjurig, för Marre, som stod med andra vakten, kom in lätt som en plätt. Efter 100 år lyckades vi komma in. Då hade vi sagt att min pappa spelade på stället, att vi ville lämna rosen och en jävla massa andra grejer. Vakterna var efterblivna, inget snack om saken.





Vi satt och lyssnade på pappa och hans band i typ en timme. Dom tog en paus och joinade oss en stund. Under pausen pappa på att dricka upp hela min cider, och så fick han rosen som jag håller i på pendeln också.
När vi hade varit där en timme var det dags att dra vidare. Mot Lobby!

Som vanligt stötte vi på massa härliga människor. Det blev lite rabalder för oss två på toaletten men det var kul det med... lite annorlunda kanske. Hehe



Fråga inte...





Vi hade kul, jag säger bara det. Mer än så vill ni inte veta.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sessan

sjuuukt fint hår du hade på bilderna längst upp nästan! :)

2010-12-20 @ 11:48:55

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0