Kista med Marre

Nu är jag hemma igen sen typ en halvtimme.

Det blev en riktigt lyckad kväll

Min plan var att lura Marre till Kista, käka och sen skulle jag dra runt henne lite där och sen skulle vi gå på bio. Det gick som smort. Hon fattade inte ett skit. Det blev speciellt kul när vi fastnade på New Yorker och höll på att komma sent till bion. Jag gick jättesnabbt och hon fattade inte varför. Jag skylle på att jag frös, gick normalt och att det var hon som var långsam och en mängd andra bortförklaringar för att hon skulle skynda på lite. Vi kom i alla fall idunsandes precis lagom tills filmen skulle börja.






Sallad från Sandy's är alltid lika gott


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0