Jag.. är ... KÄR!

Hej

Fan vad jag känner mej lycklig just nu! Jag känner mej helt kär   

.... Fast jag vet inte vem jag är kär i..


Det är knappast en kille i alla fall, dom enda killarna jag har haft att göra med på sista tiden har nog inte riktigt alla hästar hemma.

En kastade ut mej mitt i natten i minusgrader,
En försöker göra mej svartsjuk genom att ragga på min kompis
En sms:ar lite då och då... bara för att... för att???
En är för äcklig för att jag ens ska vilja peta på honom egentligen
En hör i princip aldrig av sej
En kommer förhoppningsvis aldrig bli mer än en underbar vän.

AAAH Det kanske är en tjej?!

Nooo it can't be.

Eller så är jag bara jävligt glad just för stunden. Jag har precis gymmat, fått ur mej saker, sen har jag snackat med Hanna och fått ur mej mer och just nu ligger jag och tänker på hur mycket roligt jag ska göra fram över

Kanske är det mej själv jag är kär i just nu

 



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0