FUCK IT!!

Jag hade tänkt blogga. Ärligt talat skyndade jag mej hem för att hinna blogga lite innan jag ska till gymmet. 
Men vet ni!
FUCK IT! 
Jag hatar dräggiga killar.
Jag hatar tröga korkade människor.
Jag hatar folk som står i vägen.
Jag har folk som har förstört min dag totalt.
Ni kan dra åt helvete.
Och som pricken över i:et! Tack som fan till er äckliga människor där ute som sitter med era patetiska, värdelösa liv och som absolut av någon dum jävla anledning som jag är för smart för att förstå, måste klanka ner på allt dom ser och hör! 
NI är riktigt jävla värdelösa, vet ni det? 
Skaffa heder, skaffa respekt, skaffa något gott. Pinsamt nog verkar ni inte kunna göra ett skit bra. Hur blir man sån? 
Nej fan, jag har ingen lust att blogga. Det finns för många idioter som är för korkade för att fatta vad jag skriver.

Kanske borde skaffa lösenord på bloggen. Ni verkar ju ändå inte uppskatta det man gör, eller försöker göra. 

Tack för ert stöd och idiotiska kommentarer. Gulligt som fan! 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Men nejen! :(

Då vill jag ha lösenordet isf!!



Bry dig inte om dem! <333

2010-12-21 @ 18:53:32
Postat av: am

skaffa inte lösen!! :o

din blogg är jätte bra, å diggar verkligen dej! :D

2010-12-21 @ 19:55:28
Postat av: en läsare

Hej Issa.

Jag har läst din blogg väldigt länge och när jag säger läst , menar jag verkligen läst. Jag tittar inte bara på bilderna utan läser också dina texter. När jag hittade din blogg blev jag intresserad av din historia och då bestämde jag mig för att försöka lära mig hur en människa som varit med om det du varit med om är på djupet. Dina inlägg, dina videobloggar och dina bilder visar mycket vilken person du är. Många är inte alls sig sjävla i bloggen. De har en person i bloggen och en annan utanför, vad jag har sett av dig är att du alltid är dig själv.

Det gör att du kan hamna i jobbiga sitationer. Bloggvärlden är hård och har man en annan person i bloggen behöver man inte alls ta all kritik lika personligt. Du har ingen sån sköld, eftersom du alltid är dig själv. Det är imponerande och det gör att, i alla fall jag, blir ännu mer intresserad av att ta del av det du har att säga. Men jag förstår att du brister ibland. Jag har sett många kommentarer du får, elaka, respektlösa och tatalt utan grund. Jag har också sett att många har sagt: ge inte upp, din blogg är bäst o.s.v. Det är inget snack om saken att du inspirerar människor och om inte annat ger dem ett leende på läpparna. Du har humor, utstålning och en underbar personlighet. Du har ett gott hjärta med vilja att hjälpa människor, det syns. Jag har förstått varför du gör det du gör, jag har förstått varför du blottar ditt liv och varför du tar risken att gå igenom ännu mer smärta, för andras skull. Jag ser att du vill att alla andra ska förstå det med. Ditt kämpar med att förklara och förklara, men blir gång på gång missförstådd. Jag har som sagt följt både din blogg och dina kommentarer länge och jag beundrar att du fortfarande kämpar. Men jag frågar mig själv hur länge du ska orka, hur länge orkar du fortsätta tillfredsställa folk?

Du försöker hjälpa människor du inte känner, tar åt dig av vad människor du inte känner säger. Även om du inte påverkas nämnvärt, som du själv säger, så är det klart att du påverkas av vad människor säger.

Jag kan tänka mig att det här inlägget, BLAND ANNAT är riktat till Patrik som var dum nog att kalla dig tjock. Jag försår att du reager som du gör, eftersom du har ett förflutet som direkt speglas av det han precis sa. Det var otroligt själviskt och mycket elakt av honom att säga så. Han fick troligvist inte ut något av det.



Det blev en lång kommentar det här, men jag tycker att du förtjänar att höra sanningen, den RIKTIGA sanningen. Slutligen vill jag bara säga att du är stark, du har ett mod som ett lejon och en vilja stark som stål. Men ta inte ut på dig för mycket. Bloggvärlden är som sagt hård och det är inte värt det. Du kämpar för att hjälpa, men frågan är hur många som lyssnar på dig. Jag vet att det låter hemskt, efter allt jobb du har lagt ner och fortfarande lägger ner, men issa , du måste tänka lite på dig själv också.

Du är en fantastisk människa och jag förstår inte hur ditt förflutna har lyckats bli just ditt. Du verkar vara en person som bara borde behöva gå igenom de bra delarna i livet, men trots allt är det ju det onda som ger en svar på vad det goda är.



Jag önskar dig all lycka och hoppas att du tar åt dig av den här kommentaren. Det jag försöker uttrycka är ren sanning och kanske är det så att det tar tid för människor att förstå vad du försöker göra, men tids nog kommer du få belöning för jobbet.



Tack för en bra blogg och en underbar bloggerska

Mvh en av dina läsare

2010-12-21 @ 20:43:27
Postat av: sessan

men åhhh kan inte folk gefan i att hålla på o jävlas me dig?! jävla idioter asså!. Blir så irriterad. Tkr din blogg e as nice blir fan gråtig näästan ibland när du inte gjort inlägg på några dagar hhaha :D och du e jätte söt och rolig haha, fattar inte vrf folk hackar på dig!

2010-12-21 @ 21:54:23
Postat av: Mintchoklad

Fint att se att du får lite stöd. Jag känner att jag, som trogen läsare, borde lägga in några rader också. Jag vill inte heller att du ska lösenordsskydda bloggen. Du har hjälpt mig massor. Både mitt sexliv med min pokvän och min självkänsla har stärkts tack vare dig! Jag och min kille brukar läsa sina sextips tillsammans ibland. Tro inte att det du gör är meningsöst för det är det inte. Lyssna å¨"en läsare#, där har du en människa som vet vad den snackar om

2010-12-21 @ 22:43:33

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0