Ett monster nära mej

Hat är ett starkt ord.
Jag tänker inte säga att jag hatar dej men..

Jag ogillar sättet du går på.
Jag ogillar sätter du pratar på.
Jag ogillar sättet du berter dej på.
Jag ogillar sättet du behandlar människor på.
Jag ogillar ditt sätt att skratta.
Jag ogillar ditt sätt att härma andra.
Jag ogillar din klädstil.
Jag ogillar din så kallade stil över huvud taget.
Jag ogillar det du försöker vara.
Jag ogillar din så kallade humor.
Jag ogillar dina vänner.
Jag ogillar det du gör.
Jag ogillar sättet du ser saker på.
Jag ogillar att du är så förbannat korkad.
Jag ogillar din lukt.
Jag ogillar när du är för nära mej.
Jag ogillar dina ögon, speciellt när du tittar på mej.
Jag ogillar ditt skitsnack.
Jag ogillar det faktum att du bara kan snacka skit.

Faktum är att jag ogillar näst intill allt med dej.

Otroligt, otroligt, otroligt mycket.

Men bortsett från det får du gärna leva...


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0