December 2009

Just nu sitter jag och kollar gamla blogginlägg. Ibland är det verkligen kul att läsa om vad man gjorde för några år sen, trist bara att jag inte har så mycket bilder på mej själv då.

Här är i alla fall en, känner ni igen mej?

image243

Jag har hittat massor av inlägg som jag OMÖJLIGT skrev för ett år sen, jag är helkt säker på att jag skrev dom för några månader sen, max! Jag bestämde mej för en stund sen för att checka vad jag gjorde vid den här tiden för ett år sen. Det var tydligen för ett år sen jag gjorde mina bruna slingor första gången





Det var ett år sen jag fixade rosettfrillan första gången... gjorde den inte så många gånger efter det




Det var ett rå sen jag och Roya var och såg New moon och en gubbe höll på med sin fot mellan mina ben



Det var ett år sen jag började använda bruna linser

Expressions Colors Brown Utan Styrka 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0