Dagens planer

Så var det måndag igen.
Imorse när jag vaknade tänkte jag exakt samma sak som jag tänker varje morgon:
-Äh.. jag är hemma idag.

Men jag kämpade mej upp och nu sitter jag i den här helvetes skolan, platsen som bland väldigt få platsar på listan över vidrigaste platser på jorden. Runt omkring mej sitter just nu människor jag bara vill gå ifrån. Jag orkar inte sitta här!

Jag kämpar på så gott det går , 179 dagar kvar!
Sen är det över.

Ikväll ska jag blogga om helgen, lite av varje, lite boring stuff och jag vet att ni vill ha sexgrejer så jag ska försöka fixa det.

Sen blir det självklart lite gym också  Det bästa på hela dagen.

Hörs senare


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0