2:a december

Godmorgon godmorgon

Idag fyller storebrorsan 25, jag ska försöka gå till skolan och dessutom ska jag jobba så det kommer inte bli så många inlägg.

Jag har fixat ett tidsinställt inlägg så det kommer sen ikväll  Det var mitt första. Och det här är mitt andra.. Lite bakvänt att det här kommer före , men men

Imorgon efter jobbet ska jag försöka fixa mina sexinlägg som jag har lovat också.



Gammal bild på brorsan. Dom som läste min blogg för snart 4 år sen borde känna igen den  Långt ifrån 25 är han i alla fall på bilden  ... 19 kanske, det var tider det.

Grattis gamling!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0