Bio med Roya

Hej
Nu är jag ganska klar med Spanienäventyret. Det ska till lite fler filmer och sen ska jag göra några avslutande inlägg, men tänkte ta en liten paus nu för det finns så otroligt mycket annat att skriva om just nu.

När jag kom hem från Spanien träffade jag Roya. Vi tog först en bärs och sen åkte vi hem till mej och gjorde tacos. Vi snackade ett tag om vad vi skulle göra. Var det dags för utgång eller något annat?

Det slutade med att vi gick och såg Eclipse på bio... IGEN! Haha jävla nördar vi är!

Vi såg filmen i Kista. Jag ville kolla runt lite i affärer innan så det var perfekt att åka dit. Minns ni när jag la upp en bild på ett bar SJUKT snygga skor?! NU ÄR DOM ÄNTLIGEN MINA!!!
Det kommer en bild på mina nya älsklingar.

När vi var på toaletten såg jag den här, var bara tvungen att ta kort på den



Klockren!

Och som vanligt hade jag mjök med mej på bion




Eclipse var precis lika bra som när vi såg den första gången

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0