Tisdag

Hej
Nu har jag precis kommit hem till pappsen här. Idag har jag jobbat hela dagen så jag är rätt slut. Jag tänkte försöka få iväg några inlägg nu innan jag måste lämna ifrån mej datorn. Jag har varit duktig och pajat min laptop så hela den här sommaren har jag lånat brorsans. Men nu ska han börja på ett internat i Småland och ska av någon skum anledning ta med två datorer ner, så då ryker den här.

Fram tills jag har köpt en ny dator kommer det bli knepigt att hålla bloggen igång, men jag kommer nog på något.

Idag har jag i alla fall haft en lång dag på jobbet. Det känns inte som att det är en speicellt bra idé att skippa andra dagen i skolan, men men. Det tar jag itu med imorgon



I morse var det en rikig "jag-vill-verkligen-inte-gå-upp" morgon. Men det var bara att tvinga sej upp *suck*

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0