Stuumpan dissar förjävla hårt!

Nu blir jag irriterad! Time for a diss.

 



Idag tänker jag rådissa sånna här kommentarer.

Att först lägga in lite fjesk för att jag ska klicka på din blogg, och att sen fråga en fråga så jag kan skriva ett svar i din blogg och avsluta med en komplimang för att jag ska rota igenom hela din blogg av glädje och sen skriva massa söta kommentarer tillbaka, är inte ett bra sätt för att få mej som permanent läsare!

Den här typen av kommentarer är dom pinsammaste jag vet om. Ärligt talat, face it. Du kommer inte hamna på Kenzas nivå ändå. Too bad, men jävligt sant.

Vad som är ännu pinsammare är att folk alltid har en tendens att fråga hur man mår.
Bryr dom sej? Haha, aldrig! Sluta driv för fan.

Det som är, om möjligt, ännu roligare är att folk skriver att dom gillar min blogg. Om man nu gillar min blogg antar jag att man läser den.. Fråga inte hur jag mår när det står 2 inlägg längre ner att jag är sjuk!

Tips till alla despearata bloggare där ute, SKAFFA STIL FÖR FAN!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: jävligt anonym

och du är rätt person att be folk skaffa lite stil? lite klass?

classy.

2010-08-27 @ 22:14:55

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0