Lördag

Hej

Det känns egentligen ganska fel att göra en glad gubbe för jag är på rätt dåligt humör. Först och främst har det blivit lite sömn på sista tiden, sen har jag käkat 2 cheeseburgare klockan 2 och det är allt jag har ätit på hela dagen och sist men inte minst har jag varit lite småseg efter igår, åkt och gymmat och sen direkt till jobbet. På jobbet var det gott om idioter idag så adrenalinet har pumpat i 180 hela kvällen.

Men jag gör en glad gubbe i alla fall.

Igår var jag ute med Sofia. Den här gången finns det inte massa bilder och filmer.. det känns som att det är lika bra så  Sista vandrade filmerna och bilderna runt på jobbet.. det blev lite jobbigt när chefen började fråga.

Så det här är allt:


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0