Jag vill inte vara ert nattintresse!

Sluta sexstämpla mej för fan. Jag vet att bloggen innehåller sex, jag vet att headern är rätt inbjudande. Tro mej, jag blir exakt lika kåt som er varje gång jag checkar den här bloggen. Hela jag sitter här och skakar när jag skriver mina inlägg. OOH.

Men för i helvete. Grabbar, alla ni som addar min msn läs det här för nu ska jag svara på alla era frågor:

Strippa?
Nej, jag strippar inte i cam.

Runka?
Nej jag vill inte se när du runkar i cam.

Dirtytalk?
Tro mej, jag är så förbannat trött på det redan. När jag är inne på msn har jag åtminstone 3 intressana konversationer med 3 kåta killar. Och alla konversationerna handlar underbart nog om hur hårt dom ska knulla mej. Ärligt talat killar kom på något nytt, impa lite för fan!

Ses?
Efter att du har sagt att du har stor kuk? Knappast.
Lite mer än så krävs för att locka ut stuumpan på farligheter.

Mina erfarenheter och upplevelser?
Jättekul att ni är intresserade, hade varit roligare om ni var det utan baktanke.

Nakenbiler?
Om jag har! Men dom är inte till er.

Cypersex?
Jag kommer tråka ut er, jag är helt värdelös på det. Vet ni varför? Jo för att det är så in i helvete tråkigt och slöseri med tid. Försök inte ens.

Jobbiga frågor om sex?
Precis lika uttjatat som sexsnack över huvud taget.

Förlåt om jag sjönk i era ögon nu och förstörde era söta fantasier. Men ärligt talat, lite respekt om jag får be. Min blogg ger en del sextips och jag försöker underhålla lite genom att använda sex. Min msn fixade jag för att folk lättare skulle kunna fråga saker, vilket funkar perfekt bland alla tjejer.

 

Jag är inte emot sex. Då hade jag aldrig skrivit om sex och haft den headern jag har och jag hade definitivt inte haft ett förhållande i över 2 år. Vilken kille står ut i över 2 år utan sex. Nej fan vi hade ett aktivt och bra sexliv. Men däremot gillar jag inte när random snubbar sitter och dregglar över mina outfitsbilder och sen på ett patetiskt sätt försöker få hem mej via min msn.

Och när ni dessutom inleder med en så klumpig replik som: kolla min kuk

Tja då får ni fan skylla er själva att jag bara svara: mm , aa, okej.. vad bra..

 

Lite stil för fan grabbar!





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Johan

Står du topless i vällingby eller?

2010-08-15 @ 16:29:53
Postat av: Maya

asså fyfan vad unerbar du verkar människa!

helt galen och glad!

gud vad jag hade velat ha en vän som du, ;)

känner verkligen med dej i allt det du skrivit i novellen... har själv inte haft det så jäkla lätt den sista tiden (även om det inte var på din nivå...).

men du verkar som en människa som numera inte låter någon trampa på dej, fantastiskt!

det får du ta coh fortsätta med! :)

/Mays

2010-08-15 @ 22:57:56
URL: http://underminhatt.blogspot.com
Postat av: Linda

Varför uppdaterar du inte massa varje dag?<3

2010-08-16 @ 17:59:41
Postat av: Linda

Hur träffade du Carrie? (eller hur det stavas?)

2010-08-16 @ 20:50:21
Postat av: Latino4life

Damn girl!

Du stuumpan wow jag måste säga de klackskorna med korta kjolen + hatten med nån kort överdel.



Vad snygg och sexigt du ser ut i den.Wow;)

2010-08-21 @ 05:11:20

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0