DAG 21

DAG 21
21/7-10



Dag 21 packade vi och städade våran lägenhet. På kvällen var det dags att säga hej då till alla vi hade träffat och ta några sista drinkar.
Först gick vi till ett taco ställe som låg precis vid puerto marina.






När vi hade käkat gick vi till Deluxe. Erik hade precis skaffat vattenpipor så vi körde en omgång.





Efter ett tag kom vårat sällskap. Vi satt där ett tag och drack några drinkar. Jag och Emilia fick rubbet gratis. Erik kan man lita på!

Sen drog vi vidare och partade. 2 av killarna drog åt ett annat håll så det blev bara jag, Emilia, en tjej och en kille. Men vi hade kul ändå















Ja, vi vinglade hem även sista kvällen.
När klockan var lite över 2 började vi röra oss hem för att städa det sista, slå ihop väskorna och ta oss till flygplatsen.



Vi fick skjuts till flygplatsen, av snubben som vi hyrde lägenheten av. Det var bara spela så nykter som möjligt. Höhö.
Väl på flygplatsen blev det lite fyllekäk först.









Jag bestämde mej för att uteruppliva ett gammalt minne från dom första dagarna.





Det här är sista bilden från vårat äventyr från Sverige till Spanien och tillbaka igen.

Jag kan ärligt talat erkänna att jag grät när jag kom hem.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0