Stuumpan svarar: Skåne






Fråga?
Nå stuumpan varför kommer du inte till malmö nån gång.Kom hit så festatar vi nån kväll.
Det finns bra nattklubbar man gå på.

Jag brukar trippa ner till Skåne åtminstone en gång per år.  Det är ju inte så jävla mycket, men jag har inte så mycket att göra där nere. I sommar kanske jag tar ett tripp dit ner men det är inget direkt bestämt än
Så för att att svara på din fråga; varför jag inte kommer ner dit, så är väl svaret att jag inte har så mycket att göra där. Men man vet aldrig

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0