Stuumpan svarar: Sex


Jag börjar bli smått trött på alla frågor om sex men visst är det det som intresserar er så..



Berätta om din allra bästa sexupplevelse?
Någon sån har inte jag. Allt jag gör är en upplevelse i sej. Jag minns inte om jag har haft någon bästa, men jag hahr helt klart haft sämre

Vad tycker du om one night stands?
Det är vanligtvis inte min grej, sexet är så jävla dåligt i typ 80% av fallen så jag brukar hålla mej undan men blir man desperat så

Gillar du oral sex?
Både jag och nej

Vad blir du kåt av?
Det har jag redan svarat på

Vad är det bästa en kille kan göra för att få dig kåt?
Det har jag också redan svarat på

Kollar du på porr?
Kollar och kollar. Klart man har sett det några gånger. Den mest enformiga filmgenren jag någonsin sett

Tycker du om sexställningen rida?
Jag ogillar den inte

Hur gör du? sexställningen rida?
Jag rider

Är det nedvärderande att suga av enligt dig?
Vanligtvis inte, men det beror väl på vad snubben bestämmer sej för att göra mitt i allt.

Hur ofta har du sex?
Numera är det väl i genomsnitt en gång i veckan, tiderna var bättre förr

Kommer du ha tjej sex i framtiden?
Om du menar om jag kommer ha sex med en tjej i framtiden så kan jag väl säga att det inte är något jag planerar och funderar så jävla mycket på. En gång räcker ganska bra. Men jag vet ingenting om vad jag gör om ett år

När blev du av med oskulden? När?hur?var?
15, du kan läsa om det i kategorin: novellen. Det är inget jag gärna snackar om

När hade du sennast sex?
I förrgår

Brukar du onanera och sånt och i så fall hur?
Aldrig, jag behöver inte göra sånt

Vilken kille var du sennast naken med?
Jag tror inte att du känner honom

Hur många har du haft sex med?
9 eller 10 tror jag

Tips på några sköna sexställningar?
Doggy i alla ära. Den går inte att tröttna på, eftersom man kan göra den på så många olika sätt

Vad tycker du? Föredrar du din sexpartner rakad eller orakad?
Halvt. Tjejer rakar sej över hela kroppen. En snubbe som gör det blir en aning... gay

Hoppas du är nöjd ett tag nu

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0