Stuumpan svarar: Blowjob

Hej

Det blir bara roligare och roligare att logga in på bloggen, era kommentarer är hur underbara som helst.

Jag är däremot inte speciellt duktig på att svara på dom, men jag ska försöka bättra mej. Jag börjar redan nu



 

Stuumpan kan du inte också skriva hur vi killar vill också ha det.
Nät det gäller oralsex= blowjob för oss killar.

Jag förstår inte riktigt vad det är du vill att jag ska skriva om. Visst kan jag jag skriva om vad killar gillar vad gäller avsug, men jag förstår inte riktigt om du är en tjej eller kille. Är du kille vet du väl vad du gillar..
Det vore bra om jag kunde får den där kommentaren igen, något tydligare. Eller om någon annan kan förklarar.

Om inte annat så har jag redan ett inlägg där jag berättar om några bra tips på ett, i och för sej, oseriöst sätt. Men tipsen är otroligt hållbara, det lovar jag!
Jag har i alla fall aldrig prickat fel.

Hur man suger kuk

Den videon beskriver kort både vad många killar gillar och små tips på hur man kan göra. Självklart kan jag skriva mer om det önskas.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0