Sex

Det var ett tag sen jag skrev om sex. Finns det något speciellt inom sex ni vill att jag ska skriva om?
Eftersom jag har lite dåligt fantasi, när det kommer till sex, just nu så får det bli det gamla vanliga.



Vad kan man säga om den här ställningen? Den är perfekt för er tjejer som vill ta lite mer plats och för killar som vill att tjejen ska vara lite mer dominant. Den här ställningen ger ju tjejen 100% kontroll och man kommer dessutom djupare än vad man gör om man rider i sängen. Den tar ordentligt på benen så nackdelen är att man inte orkar köra den hur länge som helst. Men det är skönt så länge det varar.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: erik

kan du inte skriva lite tips om hur man ska slicka en tjej bäst? :)

2010-04-08 @ 11:06:01

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0