Resan till Rom - INSTÄLLD



Ja om några timmar borde jag ha suttit på ett plan mot Rom.. men nej. Precis som många anadra får jag vara hemma istället. Jävla Island  Det är säkert ingen som har missat att alla planen från och till Skandinavien är inställda. Jag vet ärligt talat inte vad som är värst, att vi inte kom iväg eller situationen som vissa är i just nu- att inte kunna komma hem!

Jag såg förresten att min klass har gjort ett team på facebook i ren protest. Okej... jättetråkigt att resan inte blev av men herregud, är inte det en smula överreaktion?
Vi har hela livet på oss att resa utomlands, det här var väl inte hela världen?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0