Plåster i defensivt syfte

Jag kom precis hem från jobbet förresten. Usch vad trött jag är, men jag har lovat att hitta på något med Maacys så nu är man ju smått taggad på att göra det. Snubben är och bowlar just nu och jag orkade pallra mej dit så nu får man se vad som händer

Själv har jag, som sagt, jobbat hela dagen. Klockan 6 i morse stod jag på benen och det kan jag lova er, det var ingen småsak inte. Speciellt inte med en och en halv timmes sömn. Men jag var väl förberedd på ett långt pass  och glad är jag för det

 

Plåster i defensivt syfte   , förmodligen en av dom bästa idéerna jag någonsin haft .. Fast jag lyckades få lite skavsår under tårna istället..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0