I don't wanna break his heart

Jag var ute och körde lite bil för ett tag sen och då började jag tänka. Jag närmade mej Jakan, typ 70 större delen av vägen. Man satt där fram och tillbaka mellan 70 och 50 och så började jag tänka.

Fan, jag är ett jävla svin. Jag ler, skrattar, pratar, syns och hörs. Jag finns, jag märks och värst av allt jag sårar så in i helvete. Jag vet det.
Jag drar runt, vet inte vart jag har mej själv och plöstligt, boom.

Han ringde, jag svarade inte, han ringde.. WTF.
Han ringde en vecka senare. Jag kollade på mobilen, vad fan håller jag på med?
Jag blev tvungen att svara, jag vet vad han vill. Killar vill bara en sak. Great, here we go.
BOOM

Jag drar vidare, leker, leker och fan vad jag leker. Issa, vakna! Vad fan har hänt med dej?
Släpp flaskan, kolla honom i ögonen och fråga dej själv vad i helvete håller du på med?
Good job, dra vidare.

Fråga dej själv varför han ringer varje helg, varför han skriver på facebook, varför han sms:ar hela tiden. Varför lägger han tid på dej?
K N U L L A.
Vad fan har du gjort?

Fuck it.

Jag är ett svin, okej. Jag drar runt, ler och skrattar. Jag syns, jag hörs, jag sårar.
Sugmärket börjar försvinna, dags för ett nytt?

Skärp dej, skärp dej. God help her!

***** : -Om du håller på såhär kommer killen bli kär i dej
God damn it, jag är bara mej själv. Ska jag bli en annan person för att ingen ska falla för mej? Jag klarar inte att se hans ledsna, lite för fulla, ögon. Jag hatar att höra honom säga det han säger. God damn it!
Eh, jag vet ju inte vad han känner..

Förlåt, jag ska bättra mej

Börjar jag bli schitzofren?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0