Hemma hos Mr V

Och vad gjorde lilla jag igår?
Jag hälsade på hos Mr V, faktiskt. Stormtrivdes på en gång , haha en glad gubbe gör jag på det. Jag tror inte att Mr V är lika glad . Just för stunden är han kanske det men när jag har våldgästat honom ett antal gånger då kommer vi få se en Mr V som inte alls är lika nöjd tror jag.

 

Vi hade en mysig kväll i alla fall. Jag skulle ju upp och jobba tidigt som satan så det blev nyktert. Jag kom dit rätt sent och det första jag gjorde var att tvinga honom att laga mat åt mej.. det gick rätt bra  Sen checkade vi ett antal avsnitt av Solsidan. Jag älskar solsidan! Men jag vet inte varför.

Det blev sen såklart. Jag slockande 04.30 och 06.00 var det dags att kliva upp igen. 8 timmars arbete, what a lovely day!

 

Och en film på det såklart. Sorry Mr V.



Shit, vad hungrig jag blev nu. Om jag börjar tjata lite redan nu så står nog maten på bordet när jag kommer fram   


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0