Fredag

Hej
Nu är jag hemma efter en dag av arbete och sen träffade jag Indi.

Jag är faktiskt på riktigt bra humör idag, trots att jag är trött och jävligt hungrig.
På senaste tiden har jag träffat en hel del speciella människor, kom inte på något bättre uttryck  Dom hade nog sagt detsamma om mej.

Jag kom dessutom på mej själv med att sitta på Burger king med ett sugrör i käften och småflörta med en kille som jobbade där. Gaah, jag kommer ha hans ansikte i huvudet när jag somnar ikväll. Det må jag säga, vilken karl, haha.

Det blev ju inte precis sämre när han gick runt och torkade borden och bestämde sej för att torka mitt kliniskt rena bord. Busted, haha.

Vi bytte i alla fall några ord och sen kom Indi. Det såg inte alltför bra ut det där. Han trodde väl att Indi var min snubbe.

Jag och Indi satte oss i skuggan ute i solen. Svinkallt, tja eftersom vi satt i skuggan. Sen kom två snubbar som typ kände Indi. Så vi spenderade några timmar med dom. Samtidigt som dom kom kom bk-killen och började snacka med mej igen. Det var ett jävla rabalder, det må jag säga.

Nu tänkte jag i alla fall ta en nap snart så jag orkar med kvällens galenskaper.

With a smile on my face

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0