Virrigt yrväder hemma från jobbet

Hej

Nu är jag hemma från jobbet och såklart kunde jag inte slita mej. Jag borde egentligen sova och jag är riktigt trött för en gång skull. Så trött att jag på vägen hem började bråka med Carre om vilken dag det var idag. Jag skojar inte när jag säger att jag trodde att det är måndag. Jag trodde att Carre hade blivit galen som påstod att det var onsdag. Sen la han till att det var onsdag imorgon. Jag blev nästan arg på honom innan jag insåg att jag hade riktigt fel.

Hur som helst gott folk, det är tisdag idag. Nu har jag i alla fall koll på läget.

 

Det är tisdag och klockan har paserat 23, vilket innebär att säkert mer än 70% av Sveriges befolkning över 12 år just nu antingen har sex eller ligger i sängen och fantiserar om det. Jag tänker inte avslöja vart mina tankar är riktade men nog fan vill jag till sängen nu i alla fall. Vad sägs om den absolut sista ställningen i min lilla ställningsläran?
Woho nu när det är slut kom jag på vad jag skulle kalla det! Otroligt. I över ett år har jag hållt på något som jag har kallat för projekt, så otroligt tråkigt och nu när jag nästan är klar kommer jag på det ultimata namnet. Aja då vet vi i alla fall att jag är mej själv fortfarande.

Juste sex var det..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0