Dagens outfit

Hej  
Första inlägget för idag. Får se hur många det blir. Jag har precis ätit lite och tagit några outfits-bilder som jag tänkte lägga upp.
Snart är det dags att städa mitt hemska rum och sen trippar jag iväg till Carrebarre. 

                

                                                   ♥ Jeansleggings- Vero moda
                                                   ♥ Långt boxarlinne- Monki
                                                   ♥ Linne- Gina tricot
                                                   ♥ Munkjacka- Estland
                                                   ♥ Örhängen- Gina tricot
                                                   ♥ Skinnjacka- Hollies         
                                                   ♥ Sneakers- Le coq
                                                   ♥ Väska- Belle


Haha kände mej lite galen i morse och slängde på mej vad som helst. Kom en timme försent till skolan också så det är också en liten förklaring till mitt galna val av kläder och färger.
Men fan, någon måste ju liva upp gamle Thorild lite

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sofie

hej

nej jag har en svart. men ville köpa en vit också men så flytta jag så jag han inte, men jag fick min i julklapp men vill köpa en vit eller rosa eller nått

2009-09-07 @ 18:56:36
URL: http://sofiieuus.blogg.se/
Postat av: adam

Har du aldrig trosor och bh på dig?;)(A)

2009-09-14 @ 15:29:49

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0