Stuumpan slår hål på "Paows" texter

Förlåt att jag säger det men fan Paow och Dessie är två vav Sveriges vidrigaste brudar. Äckliga, korkade och jävligt wanna be. Jag förstår att det måste vara jävligt trist att bara vara 15 och 14 eller vad fan ni nu är, men er tid kommer också.

Paow:

"Mina planer ändrades helt och hållet. Jag drog upp och mötte upp söta Linda, som följde med mig till Club Notch 1. , och blev lite förvånad när en av dom vakterna sa ”bloggkändis” och släppte in oss 2.. Supergulligt Fast det brukar i och för sig vara så, men jag blir lika förvånad varje gång 3. Hihi…

Sen så gick vi in dit och mötte upp en full Steffi 4. och en galen Dessie, haha. Så sköna mina brudar är! Vi dansade lite och gick runt och drev med folk. Det var faktiskt helt okej men jag var rätt så otaggad. Klubberiet är mycket bättre! Klockan ett så började vi röra oss hemåt och Linda gick till tuben eftersom hon bor rätt så nära .

Jag fick åka med supersnälla Daniel i en taxi in till stan. Han skulle tydligen på den nya krogen ”Piliot”, men tyvärr så är man liten och oskyldig så jag drog hem!"5.

1:
För er som inte vet vad Club Top Notch är, obeservera att det är ungefär som ELVERKET

2: Konstigt att ni blev insläppta, Notch har precis som Elverket en åldersgräns på ungefär 13 år men dom bryr sej ju inte så mycket så även yngre och äckligare snoris fjortisar kommer ju in

3: Varför blir du förvånad? Du är 15 och för gammal för att springa runt där.. Det är nog snare tönten som släppte in er som ska vara förvånad, förvånad över att du fortfarande hänger kvar där med alla 96:ot
4: En full Steffi? Hur gick det till när Noth är alkoholfritt? Om hon nu var full borde hon nog inte blivit insläppt från början. BULLSHIT PAOW SLUTA LEK!
5: Liten och oskyldig? Snarare jag har 3 år kvar tills jag kommer in, därför åkte jag hem.

Paow du är en riktigt jälva snorunge fortfarande. När jag var 15 var jag i alla fall lite mogen men du beter dej precis som alla jävla 96:or Grow up for fuck sake! Du är så vidrigt jävla omogen. Sluta tro att folk älskar dej för det finns ingen anledning för någon att göra det

Ingen bild på henne i den här bloggen. Hela min fina blogg blir ju förstörd om jag ska ha hennes tryne här, det förstår ni väl? Hur som helst kan jag säga att hon blev jäääättte bakis efer kvällen på Notch ;) Stackars Paow.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Eve

ohh :PP tackar!!

Älskar afrika , det just därför!

2009-09-28 @ 00:13:41
URL: http://eveange.blogg.se/
Postat av: suzana

sv: den var faktiskt ganska bra, iallafall på mig :)

2009-09-28 @ 07:54:59
URL: http://nicnok.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0