Shoppingoutfit

Som ni vet trippade jag iväg till Skärholmen idag. Tänkte visa dagens enkla outfit innan jag tar shoppingen.

Eftersom jag skulle traska runt i ett inomhuscentrum hela dagen valde jag en bekväm outfit, som för en gång skull inte heter mjukibrallor. Sen skippade jag skinnpajen också, eftersom det antagligen skulle bli för varmt. Då föredrog jag att frysa på vägen till och från Skärholmen.

 

Såhär såg jag ut då

 



♥ Jeansleggings- Vero moda
♥ Långt linne- Gina triocot
♥ Tjocktröja- New Yorker
♥ Väska- Belle
♥ Örhängen- Åhléns
♥ Sneakers- Le coq

Mycket enkel och bekväm. Känner att jag helt klart gjorde ett bra val


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: haha okej :D:D

2009-09-25 @ 22:11:18
URL: http://haidis.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0