Saknar min Z

Så vad har jag gjort idag då?

Jo, jag har varit och kollat på ny mobil. Jag sörjer min Z som fan  När jag ser oss två tillsammans på gamla bilder börjar jag nästan gråta..

Så jag gav mej ut på jakt efter en uppföljare som är så lik min saknade Z som möjligt. Och svaret blev: T707

Eh.. fan... nej jag vette fan

             

Nackdelar med T707:

♦ Onödiga funktioner
♦ Har ingen tydlig beskrivning någonstans (okej det är inte ditt fel)
♦ För liten
♦ För oklumpig (lätt att tappa bort min Z var en riktigt tjockis, that's the way I want it baby)
♦ Någon jävla konstig rörelsegrej... för vadå????
♦ DEN ÄR INTE MIN Z!!!

Ush jag hatar att Z är borta.  Vilket äckligt jävla öde.

Okej men ska förklara pilarna i bilden. Det finns några fina likheter mellan dessa skönheter. Dels är dom ju båda rosa och det är ju ett krav men dom har också en osynlig display, vilket var en av orsakerna till att jag och Z fördes samman från början. Jag är alltså förälskad i det unika.
Funktionerna går att hitta i mer eller mindre varenda lur idag. Vissa har mer av vissa saker och andra har mer av andra saker. Den stora skillnaden var att Z hade allt.

Den som har dej nu är nog en lycklig jävel. Bäst för den att den har hand om dej fint!

Ingen mobil blir som min Z men tja får väl göra det bästa av situationen.... T707 välkommen till min lilla familj


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0