Mysiga skor

Jag tänkte tipsa vidare lite till. Vi hoppar från underkläder till SKOR!

jusste ett lite P.S snabbt bara. Om jag skriver luddigt beror det antagligen på att min halva hjärna sover. Tyvärr är det också fel hjärnhalva som sover så det blir lite skumt ibland.. kanske. Skit samma då var det slut på P.S

SKOR SKOR SKOR SKOR

för något år sen hatade jag skor. Det var nog för att jag ALDRIG lykades hitta ett par jag tyckte var snygga. Nu ÄLSKAR jag skor. Och det beror antagligen på att jag drunknar i bilder på snygga skor.

Tänkte tipsa om ett par varma och mysiga.     

    

Jag var emot uggs förra året. Eller det där var en lögn. Jag gillade dom som är riktigt låga, speciellt dom som min älskade best friend har. Men dom som var högre, nej fan jag gillade inte dom. I år är jag lite mer positiv till dom.
Dom som jag tipsar om nu är ju inte uggs, så jag vet inte varför jag snackar om det

Eller jo, det är för att dom påminner om uggs. Det smarta med dom här är däremot att man kan välja lite vilken höjd man vill ha på dom. Det är bara vikeli vika lite hit och dit så blir det precis som man vill ha det





Just dom här skorna är från Danmark, men det finns
ju flera liknande i Sverige också.








Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0