Mini vintershopping

Sen blev det lite snabb shopping efter skolan idag.
Tänkte att jag skulle värma upp inför vintern i tid i år. Normalt sätt brukar jag ha hittat den perfekta vinterjackan och dom perfekta vinterskorna lagom tills vintern är över och då är det ju ingen idé att köpa för nästa år vill jag ju ändå ha nytt.

Så jag tog mej i kragen och handlade hem några få saker för att slippa bli förkyld nu också, det har jag ju inte tid med när jag har ett jobb att sköta. I och försej är jag redan förkyld och har redan legat hemma i några dagar så förhoppningsvis blir det inte värre. Men fan, alltid bra att vara på den säkra sidan

                 

                                                       ♣ Halsduk- 199 kronor
                                                       ♣ Mössa- 79 kronor
                                                       ♣ Örhängen

Brukar inte shoppa på Åhléns, så jag fattar inte vad som fick mej att gå dit men men. Jag är nöjd jag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0