Måndagens outfit

Hej
Det blev en glad gubbe men jag vet inte varör. Jag är allt annat än glad. Jag är trött, sur, sliten, förbannad, besviken, full av ångest, svimfärdig, stressad och utsvulten.

Tänkte i alla fall försöka få iväg några inlägg, trots att jag har haft en lång dag och nästan precis kommit hem. Jag kom hem för typ 40 minuter sen och jag har lyckats duscha på dom 40 minutrarna... det var väl allt.

Usch jag har aldrig känt mej så trött och hängig förut.

Jag lovade er en oufit. Det kom ingen.. men jag lägger in den nu istället. Jag lovade er nästa del på Novellen. Det blev ingen och jag är ledsen för det. Min anledning är att jag höll på och ringa till poliser större delen av eftermiddagen, eftersom min mobil blev snodd samma dag. Sen var jag med Carre också och det var ju inte planerat.

Här kommer i alla fall måndagens outfit

          

 

                                     ♥ Puss och kramjeans- Gul&Blå

                                     ♥ Svart boxarlinne-  Gina tricot

                                     ♥ Kofta- Bershka

                                     ♥ Sneakers- Le coq sportif

                                     ♥ Halsband- Gina tricot

                                     ♥ Örhängen- Åhléns

                                     ♥ Väska- Belle


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: m

Gud va fin du var i håret! :)

2009-09-17 @ 22:18:47

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0