I skolan

Hej

Lite skumt inlägg, det förra. Jag har tråkigt som ni nog förstår. Vi har precis käkat lunch här och nu har vi håltimme, som snart är slut i och försej.

Tänkte bara lägga upp videobloggen som jag lovade er igår.

 

 



usch jag är inte så fin på det klippet, jag vet. Ögonskuggan ser helt skum ut. Den är lila i verkligheten. Det ser ut som att jag har 10 lager idomin på läpparna, men ni som läser min blogg vet att jag bara använder idomin när jag har torra läppar och ska sova. Idomin är för efterblivna fjortisar, det vet ni ju. Ja och jag ser att jag ser allmänt kladdig ut, som tur är gjorde jag inte det i verkligheten.

Slipper jag onda kommentarer nu? (a)

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jessica Dahlström

tack för din kommentar :) det är ju solklart att de inte har något självförtroende, jag vill bara inte skriva för elaka saker om andra i ett öppet inlägg.

vad ska du göra idag då?

2009-09-23 @ 12:33:23
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du är skitfin och de ser inte alls ut som du har 10 lager idomin på läpparna , och din sminkning är jätte fin. :) Och vill bara säga de att jag ÄLSKAR din blogg! För du vågar bjuda på sig själv och sen är du inte som alla andra bloggare, utan du är rolig och de är så man ska va :) Ha de bäst :D

2010-01-10 @ 20:25:20
Postat av: Jennifer

Du är skitfin och de ser inte alls ut som du har 10 lager idomin på läpparna , och din sminkning är jätte fin. :) Och vill bara säga de att jag ÄLSKAR din blogg! För du vågar bjuda på sig själv och sen är du inte som alla andra bloggare, utan du är rolig och de är så man ska va :) Ha de bäst :D

2010-01-10 @ 20:31:26
URL: http://lifeggoesoon.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du är skitfin och de ser inte alls ut som du har 10 lager idomin på läpparna , och din sminkning är jätte fin. :) Och vill bara säga de att jag ÄLSKAR din blogg! För du vågar bjuda på sig själv och sen är du inte som alla andra bloggare, utan du är rolig och de är så man ska va :) Ha de bäst :D

2010-01-10 @ 20:33:19
URL: http://lifeggoesoon.blogg.se/
Postat av: Jennifer

De är så lite så :) Aah jag har läst de på din blogg för älskar att läsa din blogg så är typ inne där ganska ofta och läser ^^ Och jag hoppas verkligen att de kommer bli bra för dig med allt. De gör jag verkligen . För har själv haft ett helvete med kärleken å allt. Så kan förstå till 100% att du är deppig och så. Men tiden läker alla sår som tur är. Men hoppas de blir bättre och att du mår bra väldigt snart för dig :) Kram på dig ! :)

2010-01-19 @ 23:52:04
URL: http://lifeggoesoon.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0