Förlåt... igen

Hej
Förlåt för den hemska uppdateringen. Ja jag är medveten om att jag inte har uppdaterat på 5 dagar. Och ni vet vad det beror på. Som vanlig är svaret: jobb, skola och inget att berätta.

Men det är ju sant
Jag släpar mej fram och tiden går otroligt långsamt och hela jag skriker efter den 25:e. Jag har inga pengar kvar just nu och ingen längtar mer än jag till löning. Inga stålar betyder att bloggen blir jävligt trist. Men vi har ju i och försej våran sexkategori kvar
Men får väl erkänna att jag har lite lätt ångest när man kommer till det.

För ett år sen startade jag ett projekt där jag tipsar om alla möjliga sexställningar. Nu har jag tipsat om rätt många och snart är hela grejen klar. Jag hatar när saker tar slut, så jävla tråkigt ... såvida det inte heter skolan förstås för då kan det få sluta en himla massa gånger.

Aja vi kör en ställning nu. Lugn jag ska nog kunna komma på något knullbart förslag att roa era sexiga sinnen med  Haha


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0